.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مدير ارشاد صورت گرفت ؛
ترویج بد حجابی به بهانه تقدير از بازیگر جوان!
شمال نيوز: مختلط بودن دختر و پسر و بدحجابی در مکان فرهنگی در حالی که رئیس اداره ارشاد نیز در مراسم مذکور حضور داشت، برخی افراد را مجبور به ترک مراسم کرد.

مراسم نکوداشت بازیگر و فیلم‌ساز جوان گیلانی در سالن وارش مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با حضور اصحاب هنر و جمع زیادی از مردم برگزار شد.

*در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و آموزشگاه آزاد هنری گیلانا برگزار شد، از ورود و حضور افراد بدحجاب هیچ ممانعتی به عمل نیامد و حتی دختران و پسران به صورت مختلط در کنار یکدیگر در سالن همایش نشستند.

*مراسم که قرار بود از ساعت 5.5 عصر آغاز شود با 45 دقیقه تاخیر انجام شد.

*اختلاط دختران و پسران جوان موجب بروز حرکات ناشایست و زننده شده و فضای ناسالمی را ایجاد کرده بودند.

*سالن مراسم مملو از جمعیت بود به طوری که برخی از بانوان در کنار صندلی‌های آقایان نظاره‌گر برنامه بودند که همه آنها نیز خانواده نبودند.

*حضور افراد بسیار بدحجاب با چهره‌های رنگ‌‌آمیزی شده در سالن و مکان فرهنگی ارشاد رشت که به خوبی ترویج بی‌بندوباری و بدحجابی را رواج می‌داد، موجب نگرانی شده بود.

*هیچ ممانعت و حتی تذکری به افراد بدحجاب که حتی می‌توان گفت بی‌حجاب، در این مکان فرهنگی صورت نگرفت و اثری از امر به معروف و نهی از منکر نبود و بدحجابی بیرون جامعه به مراکز فرهنگی نیز سرایت کرده که نشان می‌دهد هنوز در این زمینه غفلت‌های زیادی صورت گرفته که بار مسئولان فرهنگی در این حوزه را سنگین‌تر از قبل می‌کند.

*مختلط بودن دختر و پسر و بدحجابی در مکان فرهنگی در حالی که رئیس اداره ارشاد رشت نیز در مراسم مذکور حضور داشت، برخی افراد را مجبور به ترک مراسم کرد.

*پس از سخنان مجری، فیلم بلند ویدیویی «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی اکران شد.

*پرسش و پاسخ و بررسی فیلم توسط حاضران و کارگردان فیلم صورت گرفت.

*از هومن سیدی بازیگر و فیلم‌ساز گیلانی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و گرفتن امضا و عکس یادگاری علاقه‌مندان با این فیلم‌ساز گیلانی پایان‌بخش این مراسم بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هنری 5 مهر 1391
اینگونه کارهای از تقتی سابقه دارد . ایشان رویاهای دیگری در سر می پرورانند . ابزارهایی مانند هیاتی بودن را نردبان خود قرارداده !!!
حسن دوست 5 مهر 1391
ثقتی با وجود اینکه نیروی قراردادی است اصلا در حد واندازه شهر بزرگی مثل رشت نیست . و از سوی جریانی خاص حمایت کاذب از وی صورت می گیرد
همسایه 5 مهر 1391
رئیس رشت درحال سپری کردن دوره کار آموزی مدیریت است ! واقعا هنرمندان رشت از ایشان راضی نیستند . آقای مدیر کل ارشاد گیلان فکری به حال اداره رشت بکنید لطفا !!!!!!!!!!!
ساروی 5 مهر 1391
اداره رشت خیلی وقته تعطیله !! هنرمندان تقریبا سر کارند و رفتار خوبی از ثقتی مشاهده نمی کنند
بي نام 5 مهر 1391
واقعا جاي تاسف است . خودم در آن جلسه حضور داشتم . رئيس ارشاد در رديف جلوي سالن به خوش وبش با ميهمانان مي پرداخت و طوري جلوه مي داد كه مثلا مديري مردم دار است ... براي مسئولين بايد متاسف بود با انتخاب چنين مديراني
بي نام 5 مهر 1391
واقعا جاي تاسف است . خودم در آن جلسه حضور داشتم . رئيس ارشاد در رديف جلوي سالن به خوش وبش با ميهمانان مي پرداخت و طوري جلوه مي داد كه مثلا مديري مردم دار است ... براي مسئولين بايد متاسف بود با انتخاب چنين مديراني
نا شناس 5 مهر 1391
آخه به شما چه؟؟؟؟
بابا خودتون بيش از 100 هزارتا مشكل دارين بعد سرتونو گذاشتين رو سر رشت؟؟؟
خنده داره
حسین 5 مهر 1391
ثقتی منتظرمانده تاانتخابات شورای شهرخودراکاندیدکندودراین راه ترویج بی حجابی که سهل است خداکندروبه کارهای دیگرنیاورد!؟...
نا شناس 6 مهر 1391
ساروي ها اوضاع بدحجابيشون از رشت خيلي بدتره. بعد شما از هم استانيت نمي نويسي از رشت مي نويسي
سيد 6 مهر 1391
بسياري از كارمندان خانم و فرزندان مسئولين كه از حقوق دولتي امرار معاش ميكنند آنچنان مي گردند كه دهان آدم از تعجب وا ميماند چرا كه اگر بخواهند جلو گيري كنند بايد از آنها شروع كنند كه وابسته به دولت هستند
نا شناس 6 مهر 1391
بد حجابی در ساری زبانزد شهر های ایران است...آنوقت.....عروسی های لس آنجلسی جاده دریا جای خودش!!!!!!!
یه دوست 6 مهر 1391
به نام خدا
با عرض سلام؛

بنده شاهد ماجرای مراسم بودم و حرفایی که آقای ثقتی زدند رو خط به خط براتون نقد می کنم؛

در این که ایشون فرد ارزشی هستن شکی نیست ولی باید یه طرفه به طرف قاضی نروند چرا که “پسر نوح با بدان بنشست…”
در اینکه این برنامه از بی حاشیه ترین مراسمات بوده است باید گفت که اگر این چنین نبوده پس چرا این خبر در خبرگزاری فارس منتشر شده است؟مسلما قصدی در کار نبوده است، چون خبرگزاری فارس هم در راستای اهداف نظام و ارزشها حرکت می کند و برگزاری چنین مراسماتی دور از نگاه تیزبین آنها که در آن فساد صورت بگیرد، دور نمی ماند.

در اینکه در سالن به هیچ وجه آقایان و بانوان کنار یکدیگر “ننشسته بودند” و کاملا بینشان تفکیک شده بود، باید بگم که چنین چیزی نبوده و حتی بعد از تاریک شدن مجلس در هنگام پخش فیلم آقای هومن سیدی حرکات زننده ای بین افراد صورت گرفت.

ایشون می گن که “هیچ موسیقی هم پخش نشده بود، این خبرگزاری اعلام کرد که حرکات ناشایست و زننده ای هم صورت گرفت”، مگه باید موسیقی هم پخش شه تا حرکات زننده صورت بگیره.

در خصوص این حرف که “عکسی که برای این خبر انتخاب کردند، یک عکس مبتذل اینترنتی برای این خبر انتخاب کردند که اشاره ای هم نشد که این عکس متعلق به این مراسم نبود” تا جایی که من اطلاع دارم و دوستان بنده خبرنگار هستن و در بعضی از خبرگزاری ها به کار مشغول هستند این عکس ها تزیینی انتخاب می شود.

توضیح این سخن “رئیس اداره ارشاد رشت عنوان نمود: خبرگزاری فارس “بی رحمانه” ارشاد رشت را مروج بدحجابی معرفی کرد و این یک بی تقوایی آشکار است” اینکه بی تقوایی زمانی صورت می گیرد که در حضور رئیس اداره چنین اتفاقی صورت بگیره و عوامل هیچ گونه برخورد نکنن نه اینکه فساد در یک برنامه به اطلاع مردم نرسه و باید حقایق را بیان شود.

این حرفشون خیلی جالبه که گفتن”این ما هستیم که باید از نهادها و خبرگزاری‌ها مطالبه کنیم که در راستای عفاف و حجاب چه کردند نه اینکه آنها بیایند این سوال را از ما بپرسند”
خبرگزاری ها، خبرنگار ها از هیچ تلاشی برای پوشش فعالیتهای فرهنگی ارگان ها فروگذار نخواهند کرد و این مسئولین هستند که باید بگویند که در راستای برخورد با بدحجابی چه کرده اند نه این که توپ را در زمین خبرگزاری ها بیاندازند و خبرنگاران وظیفه دارند در این راستا اطلاع رسانی کنند.

به نظر من اینکه مسئولین دستگاه ها عملکرد خودشون رو توجیه نکنند و به فکر راستگویی باشند…

خدانگهدار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.253 seconds.